Onze buurtschool

De Rosa Boekdrukker is een buurtschool waar iedereen uit de buurt welkom is. Samen gaan we hier naar school, samen leren we en spelen we. We zijn er trots op dat de school een goede afspiegeling van de buurt is. Een school waar kinderen én ouders graag zijn. Rust, respect, leren en een leuke schooltijd hebben is waar het bij ons om draait.

Ouders die hun kind aan de Rosa Boekdrukker hebben toevertrouwd, zijn vooral tevreden over de sfeer, de leerkrachten (een goed gemengd team van jong en oud), de inrichting van de klaslokalen en de lesstof, die kinderen die wat zijn uitdaagt en kinderen die wat extra’s nodig hebben meeneemt. Om ons onderwijs beter af te stemmen op de individuele ontwikkeling van iedere leerling, wordt de instructie van de cognitieve vakken groepsdoorbroken aangeboden.